Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Lumberjack... (part2)

Χαζεύοντας το ΟΛΑ 8, έπεσα σε ένα βίντεο με απόσπασμα από την συνέντευξη του Γ. Παπανδρέου στον Γ. Αυτιά:

Γ. ΑΥΤΙΑΣ: Και έχετε κάνει πολλές δουλειές, έτσι δεν είναι;

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πολλές δουλειές έχω κάνει, πολλών ειδών δουλειές, και ως φοιτητής, και ως μετανάστης.

Γ. ΑΥΤΙΑΣ: Όπως;

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Να σας πω, όλες τις δουλειές έχω κάνει στην Σουηδία, με τους περισσότερους μετανάστες, ήμασταν καθαριστές. Έχω καθαρίσει την μισή Στοκχόλμη.

Στον Καναδά ήμουν κηπουρός, δούλεψα σε βενζινάδικο,

...ΥΛΟΤΟΜΟΣ (Lumberjack)...,

οικοδόμος, σε εργοστάσιο τσιμέντων, έχω δουλέψει ελαιοχρωματιστής, στην Αμερική έχω δουλέψει σε εστιατόριο όπου μαγείρευα και, στην Αγγλία, δούλευα σε τουριστικό γραφείο. Και βεβαίως, έχω δουλέψει και ως καθηγητής κοινωνιολογίας σε διάφορα ιδρύματα.


...Leaping from tree to tree as they float down mighty rivers of British Columbia! The Fir! The Larch! The Redwood! The mighty Scots Pine!...

LoL

Δεν υπάρχουν σχόλια: